Na stronie używamy cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystywanie.
Styl Życia » Siłownia i Trening » Najlepsze ćwiczenia na boczki, Jak zlikwidować boczki

Zlikwiduj boczki - proste ćwiczenia na boczki

Informacje o poradzie

ArnikaArnika

autor porady:
Arnika Mazur

spec. działu: Żyj Zdrowo!

dodano: 2010-07-14 10:30:32

wyświetleń: 16536

Słowa kluczowe

zobacz również

Wałeczki tłuszczu, wynurzające się ze spodni czy spódnicy, nikomu nie dodają uroku. Tzw. boczki pojawiają się, gdy ciało przybierze na wadze. Aby poprawić swoją sylwetkę i pozbyć się zbędnej tkanki tłuszczowej, ćwicz mięśnie boczne brzucha. Jednocześnie pamiętaj, że jeżeli chcesz, aby Twój brzuch wyglądał efektownie, powinnaś pracować nie tylko nad talią, ale nad wszystkimi mięśniami brzucha. Poniżej znajdziesz kilka sprawdzonych ćwiczeń na boczki. Już 5 minut ćwiczeń dziennie przyniesie efekty.

1.Stań lewym bokiem do ściany i oprzyj się o nią lewą ręką. Prawą nogą rób wymachy w bok. Nie zginaj nogi w kolanie i staraj się podnieść ją jak najwyżej. Po piętnastu wymachach stań prawym bokiem do ściany i wykonaj wymachy lewą nogą.

2.Połóż się na lewym boku i oprzyj się lewym łokciem o podłogę tak, aby przedramię spoczywało na ziemi. Prawą rękę załóż za głowę w ten sposób, aby dotknąć kciukiem ucha. Wyprostuj obie nogi w ten sposób, żeby ciało leżało w linii prostej. Złączone nogi podnieś na wysokość ok. 15 cm i opuść, lecz nie kładź ich z powrotem na ziemi. Ruch powtórz 10 razy, po czym połóż się na drugim boku i wykonaj to samo ćwiczenie.

3.Połóż się na lewym boku i oprzyj lewe przedramię wraz z łokciem na ziemi. Drugą rękę załóż za głowę. Unieś obie nogi nad ziemię na wysokość ok. 15 cm. Zegnij nogi w kolanach i podciągnij pod brodę. Staraj się, aby ręka założona za głowę zetknęła się z przeciwległym kolanem. Wyprostuj nogi, ale nie opuszczaj ich do ziemi. Czynność powtórz 15 razy, po czym połóż się na drugim boku i wykonaj to samo ćwiczenie. Pilnuj, aby w trakcie zginania i prostowania nóg nie dotknąć ziemi.

4.Kup twister obrotowy z linkami (ang. figure twimmer). To niewielkich rozmiarów urządzenie pomoże Ci wyćwiczyć mięśnie talii, bioder i ud. Twister ma kształt okrągłego dysku, pokrytego specjalnymi wypustkami. Gdy wejdziesz na niego boso, dodatkowo będziesz miała masowane stopy. Na twisterze można wykonywać rozmaite ćwiczenia. Jednym z nich są skręty talii. Dzięki nietypowej powierzchni twistera oraz zamontowanym linkom bez trudności zachowasz równowagę. Przyrząd ma zaledwie 4 cm wysokości i 25 cm średnicy, dzięki czemu jego przechowywanie nie przysporzy Ci problemów nawet w mieszkaniu o niewielkiej powierzchni. Koszt takiego urządzenia to ok. 35 PLN.

Podobne porady:


4
oceń poradę:

Redakcja serwisu spec.pl zastrzega, iż publikowane porady mają jedynie charakter informacyjny. W szczególności dotyczy to porad prawnych, podatkowych i innych, których udzielanie regulują osobne przepisy. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikłe z zastosowania się do opublikowanych treści.