Na stronie używamy cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystywanie.
Styl Życia » Siłownia i Trening » Ćwiczenia - spalanie tłuszczu, Jakie ćwiczenia na schudnięcie

Jakie ćwiczenia są dobre na schudnięcie?

Informacje o poradzie

MiłoszMiłosz

autor porady:
Miłosz Roborzyński

spec. działu: Sport i Hobby

dodano: 2010-08-24 14:25:11

wyświetleń: 6211

Słowa kluczowe

zobacz również

Duża ilość kobiet odwiedza kluby fitness i uczęszcza na zajęcia w celu redukcji tkanki tłuszczowej. Marzymy, aby nadać swojemu ciału szczupłą, piękną sylwetkę, poprawić jędrność skóry, nasz generalny wygląd i samopoczucie. Pracujemy nad naszymi brzuchami, pośladkami, udami, aby przyspieszyć spalanie tkanki tłuszczowej i tym samym zrzucić zbędne kilogramy. Jakie ćwiczenia są najlepsze na schudnięcie?

Przede wszystkim, zanim przejdziemy do tego, jakie ćwiczenia są najlepsze, należy zdać sobie sprawę, że trzeba ćwiczyć regularnie. Wybierz sobie zatem zestaw ćwiczeń czy rodzaj zajęć, który lubisz, do uczęszczania na które nie musisz się zmuszać. Spalanie tkanki tłuszczowej będzie o wiele skuteczniejsze, jeśli będziesz ćwiczyć regularnie i jeżeli polubisz to, co robisz.

Najlepsze ćwiczenia, które nam pozwolą zredukować tkankę tłuszczową to takie, które wymagają wysiłku mniej intensywnego czy siłowego, ale długotrwałego. Zaleca się więc wszelkiego rodzaju sporty aerobowe, jak na przykład bieganie, jazda na rowerze, skoki na skakance, aerobik. Podczas tego typu ćwiczeń tkanka tłuszczowa będzie się spalać najskuteczniej.

Wymienione wyżej rodzaje ćwiczeń wymagających wysiłku mniej intensywnego, a stałego, sprawiają, że tlen jest dostarczany w dużej ilości do komórek, co pomaga nam w spalaniu kwasów tłuszczowych i tym samym tkanki tłuszczowej.

Podczas wykonywania ćwiczeń ważne jest, aby zachować jednostajne tempo. Nie należy zmieniać intensywności, z jaką podchodzimy do ćwiczenia. Musi być ono miarowe i jednostajne, aby przyniosło efekty. Wykonywanie ćwiczenia nie powinno też trwać krócej niż około kwadransa, w przeciwnym razie będzie wykonywane zbyt krótko, aby przyniósło efekt.

Najważniejsza jest motywacja i pozytywne podejście. Uwierz w to, że jesteś w stanie zrzucić zbędne kilogramy. Długotrwały wysiłek podczas ćwiczeń wykonywanych niezmiennym tempem to metoda skuteczna. Jeśli nie masz czasu lub nie przepadasz za żadnym z wyżej wymienionych sportów, spaceruj! Ale pamiętaj, aby spacerować regularnie. Systematyczność jest najważniejsza w celu osiągnięcia jakichkolwiek rezultatów.

Pamiętajmy również, że same ćwiczenia nie zawsze będą w stu procentach skuteczne, jeśli nie przebudujemy odpowiednio naszego menu. Jedz świadomie, dbaj o to co jesz, kiedy i w jaki sposób. Odpowiednia dieta pomoże ci w walce z tkanką tłuszczową.

Uwaga:

Nie rezygnuj po kilku dniach. Nastaw się na to, że aby osiągnąć efekty, musisz włożyć w pracę nad sobą trochę wysiłku. Daj sobie kilka tygodniu na zobaczenie efektów i nie bądź niecierpliwa. Pojawią się na pewno, jeśli tylko dasz sobie trochę czasu.

Podobne porady:


0
oceń poradę:

Redakcja serwisu spec.pl zastrzega, iż publikowane porady mają jedynie charakter informacyjny. W szczególności dotyczy to porad prawnych, podatkowych i innych, których udzielanie regulują osobne przepisy. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikłe z zastosowania się do opublikowanych treści.