Na stronie używamy cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystywanie.
Styl Życia » Siłownia i Trening » Sprzęt do ćwiczeń brzucha, Jaki sprzęt do ćwiczeń brzucha

Jaki sprzęt wybrać do ćwiczeń brzucha?

Informacje o poradzie

SylwiaSylwia

autor porady:
Sylwia Załuńska

spec. działu: Siłownia i Trening, Kulinaria

dodano: 2010-12-28 15:26:46

wyświetleń: 15751

Słowa kluczowe

zobacz również

Trenowanie mięśni brzucha jest długotrwałym procesem. Trzeba się namęczyć, aby widoczne były efekty ćwiczeń. Robienie tzw. brzuszków jest czasochłonne i aby zobaczyć rezultaty ciężkiej pracy, trzeba w dodatku wykonywać je prawidłowo.

Na szczęście na rynku sprzętu fitness istnieją urządzenia, które pozwolą każdemu w szybki i doskonały sposób wyrzeźbić mięśnie brzucha i nie tylko. Sprzęty te są bezpieczne w użyciu, ułatwią Ci również spalenie zbędnych kilogramów oraz wyrzeźbienie górnych i dolnych części ciała.

Insportline WorkKing IN – urządzenie do wzmacniania dolnych, górnych i bocznych partii mięśni brzucha. Jest łatwe w użyciu, podczas ćwiczeń stawy nie są obciążone. Regularne ćwiczenia pozwolą wyrzeźbić wszystkie mięśnie.

Kołyska AB Roller – urządzenie do wzmacniania mięśni brzucha, ramion oraz klatki piersiowej. Bardzo łatwe w obsłudze, pozwala również spalić nadmiar tkanki tłuszczowej.

AB Pump – kształtuje mięśnie brzucha, wspomaga trenowanie mięśni ramion, bicepsów, jak i klatki piersiowej.

Leg Trainer Magic – urządzenie do ćwiczeń mięśni brzucha, pleców i ud. Kształtuje sylwetkę oraz spala tkankę tłuszczową.

Gumy do ćwiczeń – skuteczne do ćwiczeń mięśni brzucha, pleców, klatki piersiowej. Poręczne, pozwalają uelastyczniać ciało oraz pozbyć się niechcianych kilogramów.

Twister – rzeźbi i wysmukla mięśnie brzucha oraz tali. Sprzęt pozwala w pełni wypracować wszystkie partie mięśni brzucha.

Stepper – z łatwością wyrzeźbisz mięśnie brzucha poprzez systematyczne ćwiczenia na stepperze, przy okazji wzmocnisz również mięśnie bioder, ud oraz pośladów, a także spalisz tkankę tłuszczową.

Rower treningowy – angażuje do pracy mięśnie brzucha, nóg, pośladków, a nawet rąk. Jest skuteczny w walce z otyłością, pozwala spalić zbędne kilogramy. Bardzo łatwy w użyciu, pozwala również spalić nadmiar tkanki tłuszczowej.

Skakanka – wystarczy kilkanaście minut ćwiczeń codziennie, aby wzmocnić mięśnie brzucha, ramion, klatki piersiowej oraz grzbietu. Ułatwi ona też rzucenie niechcianych kilogramów.

Bieżnia – nie tylko ułatwi Ci uzyskanie wymarzonej wagi, wzmocni także mięśnie brzucha, nóg i pośladków. Poprawi Twoją kondycję i pracę serca.

Ławka treningowa skośna – trenuje wszystkie mięśnie brzucha, łatwa w użyciu i bezpieczna.

Ławka treningowa pozioma + handelki – im cięższe handelki, tym bardziej wyrzeźbione mięśnie brzucha. Łatwy i tani sposób na płaski i umięśniony brzuch.


Gimnastyka dla przedszkolaków
Jak ustalić plan treningowy na siłowni?
Jak rozciągnąć mięśnie - ćwiczenia rozciągające
Jakie ćwiczenia wybrać dla nastolatków?
Jakie są najczęstsze błędy w treningu?
Trening klatki piersiowej - ćwiczenia
5
oceń poradę:

Redakcja serwisu spec.pl zastrzega, iż publikowane porady mają jedynie charakter informacyjny. W szczególności dotyczy to porad prawnych, podatkowych i innych, których udzielanie regulują osobne przepisy. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikłe z zastosowania się do opublikowanych treści.