Na stronie używamy cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystywanie.
Styl Życia » Siłownia i Trening » Twister ćwiczenia , Jak ćwiczyć na twisterze

Jak ćwiczyć na twisterze?

Informacje o poradzie

SylwiaSylwia

autor porady:
Sylwia Załuńska

spec. działu: Siłownia i Trening, Kulinaria

dodano: 2010-12-29 09:41:32

wyświetleń: 52116

Słowa kluczowe

zobacz również

Twister jest to obrotowy sprzęt z linkami, który wysmukla talię oraz wyrzeźbi i wzmocni mięśnie brzucha. Produkt ten zaopatrzony jest w specjalną powierzchnię masującą, anatomicznie dopasowaną do kształtu stopy. Powierzchnia ta posiada specjalne wypustki, które zabezpieczają przed poślizgiem oraz dodatkowe elementy masujące, dzięki którym ćwiczenie staje się bardzo przyjemne.

Ćwicząc na twisterze obrotowym, możesz spalić tkankę tłuszczową w talii, na udach i biodrach oraz stracić zbędne kilogramy. Wyrzeźbisz i wzmocnisz mięśnie brzucha, jak i ramion oraz zachowasz świetną sylwetkę.

Dzięki specjalnym wypustkom masującym, które zostały umieszczone na twisterze podczas ćwiczeń nie tylko gubisz niechciane kilogramy. Masujące wypustki są umieszczone w taki sposób, aby zwalczały niektóre dolegliwości np. bóle głowy, wypadanie włosów, artretyzm, reumatyzm i osteoporozę. Masaż stóp podczas treningu zwalcza również stres, reguluje metabolizm, zwalcza choroby układu pokarmowego. Dzięki ćwiczeniom na twisterze nie tylko uzyskasz piękną sylwetkę, ale również zdrowie.

Ćwiczenie na twisterze nie jest trudne, wystarczy stanąć gołymi stopami, ugiąć lekko nogi w kolanach i wykonywać skręty bioder na boki. Wystarczy 20 minut dziennie, aby po kilkunastu dniach były widoczne efekty.

Ćwiczenia na ręce:

Stań gołymi stopami na twisterze, chwyć linki tak, aby po podniesieniu ich do góry kciuk był niżej od reszty palców. Ugnij ręce w łokciach, łokcie trzymaj blisko ciała, podczas ćwiczeń staraj się nimi nie ruszać. Podnoś ręce do góry do pełnego ścisku i opuszczaj w dół. Wykonaj 3 serie po 15 powtórzeń.

Stań gołymi stopami na twisterze, chwyć linki tak, aby kciuk znalazł się niżej od reszty palców. Podnoś ręce za głowę tak, aby ręce były wyprostowane w ramionach. Wykonaj 3 serie po 15 powtórzeń.

Ćwiczenia na talię i brzuch:

Ustaw twister 30 centymetrów od szafki, która sięga do piersi bądź ewentualnie ściany, oprzyj się o nią dłońmi. Stań gołymi stopami na twisterze, wykonuj skręt tułowia / talii (nie całego ciała) na boki. Wykonuj to ćwiczenie od 7 do 10 minut.

Stań gołymi stopami na twisterze, dłońmi złap linki. Wykonuj skręt tułowia, utrzymując równowagę dzięki linkom. Wykonuj to ćwiczenie od 7 do 10 minut.

Zobacz kilka ćwiczeń na twisterze - YouTube:


Gdzie lepiej ćwiczyć - w domu czy w klubie?
Jak ćwiczyć z piłką rehabilitacyjną?
Jak ćwiczyć biceps w domu - ćwiczenia
Jak ćwiczyć na drążku?
Jaka jest najlepsza pora na ćwiczenia?
Jak ćwiczyć z hantlami?
3
oceń poradę:

Redakcja serwisu spec.pl zastrzega, iż publikowane porady mają jedynie charakter informacyjny. W szczególności dotyczy to porad prawnych, podatkowych i innych, których udzielanie regulują osobne przepisy. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikłe z zastosowania się do opublikowanych treści.