Na stronie używamy cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystywanie.
Styl Życia » Siłownia i Trening » Ćwiczenia na biceps, Jak ćwiczyć biceps w domu

Jak ćwiczyć biceps w domu - ćwiczenia

Informacje o poradzie

JoannaJoanna

autor porady:
Joanna Rayzacher

spec. działu: Uroda, Styl Życia, Dom i Ogród

dodano: 2010-07-28 13:58:04

wyświetleń: 16983

Słowa kluczowe

zobacz również

Zanim rozpoczniemy ćwiczenia musimy sobie uzmysłowić, iż kulturystyka to sposób życia, podporządkowany treningom i jednemu celowi jakim jest muskularna sylwetka. Najlepiej jest rozpocząć treningi (po wcześniejszym wyeliminowaniu przeciwwskazań zdrowotnych) zaopatrując się w hantle i ewentualnie sztangę oraz przygotowując odpowiedni plan treningowy. Można go stworzyć w oparciu o specjalistyczną prasę czy informacje ze stron internetowych poświęconych kulturystyce.

Przykładowe ćwiczenia:
1.pozycja siedząca– siadamy okrakiem na ławce, do każdej ręki bierzemy hantle. Dłonie mamy zwrócone w stronę tułowia, ręce zwieszone po bokach. Pamiętajmy aby ramiona były przyciśnięte do korpusu. W trakcie opuszczania do dołu, zaczynamy unosić do góry przedramię prawej ręki i kontynuujemy potem ruch wahadłowy.
2.leżąc – leżymy na plecach na podłodze, głowę trzymamy do góry a hantle w dłoniach, staramy się powoli unosić przedramiona z łokciem opartym na udzie – siedzimy na ławce mając łokieć z hantlem opartym na wewnętrznej części uda. Trzymając ramię oparte nieruchomo na udzie, powoli unosimy przedramię w kierunku klatki piersiowej
3.naprzemiennie – ćwiczenie szczególnie angażujące bicepsy. Siadamy na krześle, chociaż można je wykonywać również stojąc. Trzymamy hantle unosząc przedramię w stronę barku, starajmy się aby ruch był harmonijny. Powolutku opuszczamy jedno przedramię i podnosimy drugie.
4. Stoimy prosto, ręce mamy opuszczone. Ćwiczenie polega na tym aby podnosić ramiona z hantlami, wzdłuż boków, do góry. Potem zatrzymujemy się na wysokości ramion i opuszczamy je do dołu.
5.Dalej stoimy a ramiona mamy wyciągnięte teraz w bok. Zginamy je w łokciu w górę i w dół- tak aby nad głową hantle  się dotknęły.
6.Ze sztanga trzymaną spodem dłoni, z góry (tzw. nachwyt) – ustawiamy się postawie wyprostowanej i chwytamy sztangę. Pamiętając aby dłonie były zwrócone na zewnątrz, chwytamy ja na szerokości barków. Zginamy ręce w łokciach – poruszając przedramieniami od ud do brody. Po tym samym torze opuszczamy ciężar, aż do pozycji wyjściowej.


Czym jest wibrotrening? (film)
6 Weidera na brzuch - Jak ćwiczyć szóstkę Weidera?
Zlikwiduj boczki - proste ćwiczenia na boczki
Rower w wodzie? - Jak ćwiczyć hydrocycling? (+film)
Jaki sprzęt wybrać do ćwiczeń brzucha?
Wyćwicz jędrne pośladki - sposób na ładną pupę - ćwiczenia
3
oceń poradę:

Redakcja serwisu spec.pl zastrzega, iż publikowane porady mają jedynie charakter informacyjny. W szczególności dotyczy to porad prawnych, podatkowych i innych, których udzielanie regulują osobne przepisy. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikłe z zastosowania się do opublikowanych treści.