Na stronie używamy cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystywanie.
Styl Życia » Siłownia i Trening » Ćwiczenia na biceps, Jak ćwiczyć biceps w domu

Jak ćwiczyć biceps w domu - ćwiczenia

Informacje o poradzie

JoannaJoanna

autor porady:
Joanna Rayzacher

spec. działu: Uroda, Styl Życia, Dom i Ogród

dodano: 2010-07-28 13:58:04

wyświetleń: 17038

Słowa kluczowe

zobacz również

Zanim rozpoczniemy ćwiczenia musimy sobie uzmysłowić, iż kulturystyka to sposób życia, podporządkowany treningom i jednemu celowi jakim jest muskularna sylwetka. Najlepiej jest rozpocząć treningi (po wcześniejszym wyeliminowaniu przeciwwskazań zdrowotnych) zaopatrując się w hantle i ewentualnie sztangę oraz przygotowując odpowiedni plan treningowy. Można go stworzyć w oparciu o specjalistyczną prasę czy informacje ze stron internetowych poświęconych kulturystyce.

Przykładowe ćwiczenia:
1.pozycja siedząca– siadamy okrakiem na ławce, do każdej ręki bierzemy hantle. Dłonie mamy zwrócone w stronę tułowia, ręce zwieszone po bokach. Pamiętajmy aby ramiona były przyciśnięte do korpusu. W trakcie opuszczania do dołu, zaczynamy unosić do góry przedramię prawej ręki i kontynuujemy potem ruch wahadłowy.
2.leżąc – leżymy na plecach na podłodze, głowę trzymamy do góry a hantle w dłoniach, staramy się powoli unosić przedramiona z łokciem opartym na udzie – siedzimy na ławce mając łokieć z hantlem opartym na wewnętrznej części uda. Trzymając ramię oparte nieruchomo na udzie, powoli unosimy przedramię w kierunku klatki piersiowej
3.naprzemiennie – ćwiczenie szczególnie angażujące bicepsy. Siadamy na krześle, chociaż można je wykonywać również stojąc. Trzymamy hantle unosząc przedramię w stronę barku, starajmy się aby ruch był harmonijny. Powolutku opuszczamy jedno przedramię i podnosimy drugie.
4. Stoimy prosto, ręce mamy opuszczone. Ćwiczenie polega na tym aby podnosić ramiona z hantlami, wzdłuż boków, do góry. Potem zatrzymujemy się na wysokości ramion i opuszczamy je do dołu.
5.Dalej stoimy a ramiona mamy wyciągnięte teraz w bok. Zginamy je w łokciu w górę i w dół- tak aby nad głową hantle  się dotknęły.
6.Ze sztanga trzymaną spodem dłoni, z góry (tzw. nachwyt) – ustawiamy się postawie wyprostowanej i chwytamy sztangę. Pamiętając aby dłonie były zwrócone na zewnątrz, chwytamy ja na szerokości barków. Zginamy ręce w łokciach – poruszając przedramieniami od ud do brody. Po tym samym torze opuszczamy ciężar, aż do pozycji wyjściowej.


Jak ćwiczyć na stepperze?
Ćwiczysz bez śniadania? Sprawdź, czy to Ci nie szkodzi!
Jakie są najczęstsze błędy w treningu?
Sposoby na płaski brzuch - ćwiczenia w domu
Boli Cię kark? Poćwicz z nami!
Jak zrobić szpagat?
3
oceń poradę:

Redakcja serwisu spec.pl zastrzega, iż publikowane porady mają jedynie charakter informacyjny. W szczególności dotyczy to porad prawnych, podatkowych i innych, których udzielanie regulują osobne przepisy. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikłe z zastosowania się do opublikowanych treści.