Na stronie używamy cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystywanie.

klientem

Zobacz porady związane z klientem. Szczególnie polecamy przeczytać Jak skutecznie negocjować z klientem? i Jak radzić sobie z trudnym klientem?. Wiele z nich zostało przedstawione krok po kroku.

Jak skutecznie negocjować z klientem?

Według encyklopedii termin negocjacje oznacza dwustronny proces komunikowania się, którego celem jest osiągnięcie porozumienia. Ta definicja byłaby wystarczającą, gdyby nie fakt, że sposobów form i płaszczyzn do negocjacji, jest tak wiele jak wiele sytuacji w których się znajdziemy. Negocjacje to nie tylko rozmowy wpływowych biznesmenów na temat transferów, sprzedaży i kupna na wysokim szczeblu. Zupełnie nieświadomi każdego dnia negocjujemy. Czytaj więcej

Jak radzić sobie z trudnym klientem?

Kim jest trudny klient? To trudne pytanie… dla niektórych trudnym klientem będzie osoba agresywna i wulgarna, dla innych będzie to człowiek niepełnosprawny, a jeszcze dla innych będzie to ktoś, kto nie wie, czego chce. Najczęściej jednak trudny klient to taki, przy którym po prostu popełniliśmy jakiś błąd: my lub nasza firma. Czytaj więcej

Podobne porady:

Redakcja serwisu spec.pl zastrzega, iż publikowane porady mają jedynie charakter informacyjny. W szczególności dotyczy to porad prawnych, podatkowych i innych, których udzielanie regulują osobne przepisy. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikłe z zastosowania się do opublikowanych treści.