Na stronie używamy cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystywanie.
Komputery i Internet » Sieć i Internet » Jak założyć e mail , Zakładanie e maila

Jak założyć e-mail?

Poczta elektroniczna to jedna z najpopularniejszych usług internetowych, która umożliwia przesyłanie darmowych wiadomości tekstowych do użytkowników z całego świata. Dlatego tak ważne jest posiadanie własnego adresu e-mail, który obok numeru telefonu jest najczęściej podawanym sposobem kontaktu z daną osobą. Zakładanie e-maila jest bardzo proste, a poniżej możecie znaleźć sposób jak to zrobić.

1. Na początek należy wybrać serwis w którym chcemy utworzyć konto pocztowe. Większość polskich portali internetowych, takich jak Onet, Interia czy WP oferuje możliwość założenia własnej skrzynki, jednak to serwis Google oferuje najlepszą, co zostało udowodnione w licznych testach. Dlatego też skupimy się na założeniu e-maila właśnie w poczcie elektronicznej prowadzonej przez Google, która nazywa się Gmail.


2. W tym celu w oknie przeglądarki wpisz adres Google.pl i odczekaj sekundę, aż w górnej części okna pojawi się lista narzędzi oferowanych przez tę wyszukiwarkę, z których należy wybrać wspomniany Gmail.


poczta Google, gmail

3. Po kliknięciu na Gmail, powinna pojawić się nowa podstrona z której wybierz – „Utwórz konto”.

tworzenie nowego konta

4. W kolejnym oknie należy uzupełnić według wskazówek zamieszczony formularz, w którym musisz podać nazwę konta, hasło i inne informacje niezbędne do prawidłowego korzystania z poczty. Na szczęście opis jest po polsku, więc nie powinieneś mieć problemów z ich uzupełnieniem. Warto podane i zaakceptowane przez serwis dane – a więc nazwę konta (login) i hasło zapisać na osobnej kartce papieru i zachować.  Po ich uzupełnieniu, należy wybrać „Akceptuję. Stwórz konto.”


dane użytkownika, akceptacja regulaminu


5. Jeśli wszystko zostało dobrze uzupełnione to Gmail powinien powitać Cię poniższym oknem, gdzie po przejściu do własnego konta możesz cieszyć się z własnego e-maila. Jego adres, to oczywiście twojanazwa@gmail.com, gdzie pod „twojanazwa” należy podać podaną przy rejestracji nazwę konta (login).

Twoje konto gmail


Na co zwrócić uwagę kupując przez internet?
Jak wysłać e-mail z dźwiękiem?
Bezpieczeństwo w sieci - czy dane są bezpieczne w Internecie?
Gadu-Gadu bez tajemnic. Jak korzystać z gg?
Jak utworzyć swój profil Google?
Jak cofnąć wysłanego maila?
5
oceń poradę:

Redakcja serwisu spec.pl zastrzega, iż publikowane porady mają jedynie charakter informacyjny. W szczególności dotyczy to porad prawnych, podatkowych i innych, których udzielanie regulują osobne przepisy. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikłe z zastosowania się do opublikowanych treści.